Particle Hearts
Kraina cząstek Serca Cząstek to gra przygodowa z perspektywy trzeciej osoby, w której eksplorujesz świat w całości zbudowany z cząstek. Używaj specjalnych zdolności, aby manipulować cząstkami, rozwiązywać zagadki, unikać złapania i odkryć rolę, jaką masz do odegrania w tej złowieszczej i pięknej krainie. Zaprzyjaźnij się albo walcz Po drodze spotykasz różne stworzenia. Niektóre z nich pomogą ci zrozumieć twój cel, inne zaś będą miały za zadanie go przed tobą ukryć. Ukryta prawda Gromadź wspomnienia, odnajduj ukryte ścieżki i buduj więź z tą krainą, która nie zawsze jest taka, na jaką wygląda.