Parkitect: Deluxe Edition
Witaj w Parkitect: Deluxe Editio – to nowoczesna odsłona klasycznych tycoonów, w których budujesz wyśniony park rozrywki i zarządzasz nim. Buduj własne kolejki górskie, zaprojektuj wydajnie działający park, który pozwoli twoim gościom w pełni zanurzyć się w rozrywce i rozegraj kampanię. Przygotuj idealny park dla gości! Zmieniaj ukształtowanie terenu, dodawaj zbiorniki wodne i buduj struktury! Masz do dyspozycji wiele obiektów dekoracyjnych o różnej tematyce – to pozwala w dowolny sposób zaprojektować park. Wyciągnij jak najwięcej z parku dzięki własnej kolejce! Zaprojektuj ją po swojemu lub sięgnij po jeden z wielu ekscytujących projektów. Zakręty, pętle, przyspieszenia, loty – zaskoczysz swoich gości dzięki ponad 70 najbardziej popularnych atrakcji z parku rozrywki. Parkitect: Deluxe Edition oferuje duże mapy, jednak każdy kawałek terenu jest na wagę złota. Park rozrywkowy czy kraina fantasy? A może połączenie tych konceptów? Ogranicza cię tylko wyobraźnia. Decyduj o swoim losie, podejmując decyzje dotyczące najmniejszych szczegółów, takich jak umiejscowienie wazonów z kwiatami, po te duże, dotyczące ogromnych kolejek. Budowa to dopiero połowa wyzwania! Musisz trzymać rękę na pulsie, jeśli chodzi o finanse i zadowolenie gości, aby twój biznes funkcjonował. Po raz pierwszy w historii takich rodzajów gier zakulisowe sprawy również mają znaczenie! Zaopatruj sklepy w zasoby bez utrudniania życia gościom i spraw, aby praca kadry była niewidoczna, żeby goście cieszyli się pełną immersją. Buduj w pełnej wyzwań kampanii! 36 scenariuszy z wyjątkowymi zadaniami przetestują twoje umiejętności zarządzania parkiem rozrywki i projektowania kolejek. Generator ukształtowania terenu pozwala w mgnieniu oka utworzyć własne wyjątkowe otoczenie. A jeśli masz twórczą duszę, możesz wypróbować tryb piaskownicy. Parkitect: Deluxe Edition zawiera DLC Taste of Adventure i Booms and Blooms. Wyzwól wyobraźnię i przygotuj doskonały park rozrywki!