Parkasaurus: Dinoluxe Edition
Oddaj się prehistorycznemu szaleństwu i stwórz własny park rozrywki z dinozaurami w Parkasaurus. Jest to gra symulacyjna w stylu tycoon, pełna uroczych i psotnych dinozaurów, w której masz za zadanie projektować wybiegi i prowadzić badania, aby rozmnożyć swoje stado i podnieść zyski. Zaplanuj swój park, zatrudniaj pracowników i twórz niesamowite wybiegi, które zachwycą zwiedzających. Ale uważaj! Te dinozaury uwielbiają uciekać i potrafią zdrowo nabroić. Zawiera dodatki DLC Sea Monsters i Prehistoric Wonders. Prehistoric Wonders dodaje 10 nowych stworzeń do odkrycia, w tym mamuta, wilka strasznego i kapibarę olbrzymią. Sea Monsters pozwala odblokować 10 nowych morskich stworzeń żyjących w 3 nowych biomach. Wychowaj mozazaura od małego lub stwórz idealny dom dla swojego archelona, wykorzystując fizykę płynów przy budowie wodnych siedlisk. Zbudowanie idealnego wybiegu dla dinozaurów to prawdziwa sztuka. Każdy dinozaur wymaga unikalnej biosfery, co oznacza, że kształt wybiegu, użyte materiały, ekologia, rośliny, wysokość terenu i wilgotność – wszystkie te czynniki decydują o tym, czy dinozaury będą mieć optymalne warunki. Zdobywaj jaja dinozaurów, wykluwaj je na wybiegu, a następnie opiekuj się dinozaurami, aż w pełni dorosną. Uważaj na dinozaury, które zdołają uciec – stwarza to ryzyko chaosu, zniszczeń i nieopanowanego śmiechu, gdy przełączysz się na tryb pierwszoosobowy, aby zapanować nad sytuacją. Prawdziwi potentaci potrafią utrzymują równowagę między wynikami finansowymi a dobrostanem swoich dinozaurów. Zatrudniaj naukowców do zespołu badawczego i zarządzaj nim, a także innymi pracownikami. Podnoś zyski, regulując ceny biletów i opłaty za poszczególne atrakcje. Obserwuj recenzje, aby wiedzieć co myślą zwiedzający. Uwzględniaj z sezonowe zmiany pogody, niespodziewane burze, a nawet katastrofy. CECHY GRY - Zawiera podstawową wersję gry Parkasaurus oraz dodatki DLC Sea Monsters i Prehistoric Wonders. - 44 gatunki dinozaurów (24 z gry podstawowej, 10 z Sea Monsters i 10 z Prehistoric Wonders). - 12 różnych biomów do stworzenia (9 z gry podstawowej i 3 biomy z Sea Monsters). - Prowadź badania, aby odblokować dodatkowe jaja dinozaurów, technologie, przedmioty i ulepszenia. - Zarabiaj na swoim parku, pobierając opłaty za wstęp, ustawiając skarbonki dla darczyńców, dodając stoiska gastronomiczne, a nawet pobierając opłaty za najbardziej oblegane wybiegi z dinozaurami. - Zatrudniaj 4 typy pracowników i zarządzaj nimi, aby park działał bez zarzutu. - Ukończ 15 misji w różnych obszarach (12 misji z gry podstawowej i 3 misje z Sea Monsters).