Park Beyond: ENGLISH GARDEN Set
Przygotuj się na prawdziwie angielski podwieczorek. Umieść w parku przynajmniej 20 dekoracji. Zestaw „Angielskie ogrody” jest bonusem do zakupu gry za pośrednictwem naszej strony internetowej.