Papetura
Pomóż Pape i Turze, dwóm małym stworzeniom, którym grozi pożar domu. Odkryj sekrety tajemniczego, papierowego świata, którego część jest skąpana w świetle, a część ukryta w cieniach. Podziwiaj piękno nieznanego, lecz przedziwnie przyjaznego miejsca podczas swojej przygody w stylu „wskaż i kliknij”. Udowodnij swoją odwagę i staw czoła mrocznym ognistym potworom, które zagrażają temu cudownemu papierowemu światu. Papetura to gra powstała dzięki pasji twórców i ich miłości zarówno do modelowania z papieru, jak i staroszkolnych przygodówek. Wkrocz do świata wyobraźni i zanurz się w historii papierowego fantasy. Pomoże ci w tym lekka i delikatna ścieżka dźwiękowa autorstwa Floex.