Paper Plane Arena - The Haunted House
Paper Plane Arena to upiorna interaktywna gra, której celem jest rozluźnienie umysłu i dobra zabawa przy rozbijaniu niewinnych balonów. /n Wcielasz się w rolę małego papierowego samolotu, który ma uratować świat przed złymi balonowymi demonami, przebijając się przez nie. /n Szybki, zrelaksowany, chaotyczny - możesz cieszyć się grą w dowolny sposób, ponieważ jedynymi wrogami w grze są balony, które generalnie nie są zbyt niebezpieczne. Ruch jest szybki, ale sam świat jest nieco spokojny. Pozwala to na odprężenie się i cieszenie się różnymi poziomami i wrażeniami z latania. Jest to doskonała gra na relaks i odstresowanie się po męczącym dniu.