Paper io 2: Vehicles DLC
Dzięki temu DLC odblokujesz: - 15 różnorodnych skórek: wóz strażacki, skuter, śmieciarka, ambulans, łódź, wózek widłowy, rakieta, marsjański łazik, wywrotka, bus dostawczy, balon, monster truck, cysterna, taksówka, laweta - 6 czapek: kask robotnika, czapka kapitańska, kask motocyklowy, hełm astronauty, ochronne słuchawki, czapka lotnika - 9 niestandardowych map w kształcie: pierścienia planety, opony, dystrybutora paliwa, statku, rakiety, znaku stop, sygnalizacji świetlnej, pieszego, głowy kosmity - 10000 monet Załóż skórki pojazdów, zmień wygląd swojego terytorium i przejmij nowe niestandardowe mapy!