Paper io 2: Christmas DLC
Dzięki temu DLC odblokujesz: - 4 różnorodne skórki: elf, choinka, pudełko prezentowe, sanie Świętego Mikołaja - 4 nakrycia głowy: czapka Świętego Mikołaja, czapka elfa, czubek choinki, girlanda - 4 niestandardowe mapy gry w formie: skarpetki na prezenty, piernika, choinki, pudełka prezentowego - 10000 monet Załóż świąteczne skórki, zmień wygląd swojego terytorium i przejmij nowe niestandardowe mapy!