Paper Dash - Invasion of Greed
Wskocz do Paper Dash - Invasion of Greed, relaksującej ucieczki do świata, w którym twój papierowy samolot szybuje przez poziomy ukształtowane przez ludzkie pragnienia. Lataj, szybuj, pędź, odstraszaj duchy i ciesz się spokojną podróżą, stawiając czoła duchom chciwości w abstrakcyjnych i pięknych środowiskach.