Paper Dash - Ghost Hunt
Rozpocznij relaksującą przygodę, wcielając się w rolę odważnego papierowego samolotu polującego na złe duchy, które nawiedzają tętniące życiem światy w różnych wymiarach. Przemierzaj urzekające krajobrazy, od mistycznych lasów po przerażające rezydencje, w poszukiwaniu tych złowrogich duchów. Wykorzystaj swoje umiejętności latania i zastrzel wszystkie duchy, przywróć pokój i zaprowadź harmonię w królestwach w tej oszałamiającej wizualnie grze. Paper Dash - Ghost Hunt to interaktywna gra, która została zaprojektowana, aby uspokoić umysł i dobrze się bawić, znajdując i strzelając do małych duchów. Szybka, zrelaksowana, chaotyczna - możesz cieszyć się grą w dowolny sposób, ponieważ jedynymi wrogami w grze są duchy, które pozostają w miejscu, unosząc się złowieszczo. Ruch jest szybki, ale sam świat jest nieco spokojny. Pozwala to na odprężenie się i cieszenie się różnymi poziomami i wrażeniem latania. Jest to doskonała gra na relaks i odstresowanie się po męczącym dniu.