Pandemic - Virulent Strain
Udało Ci się wynaleźć lekarstwo, ale co jeśli choroby staną się silniejsze? Gdy wybuchnie pierwsza epidemia, jedna z chorób zmieni się w złośliwy szczep, czyli bardziej zaraźliwą i trudniejszą do wyeliminowania wersję choroby. Złośliwy szczep rozprzestrzenia się szybciej i trudniej znaleźć na niego lekarstwo, dzięki czemu stanowi większe wyzwanie dla Ciebie i Twojej drużyny. Współpracuj z innymi i korzystaj ze specjalnych umiejętności, aby powstrzymać nową pandemię! Czy zdołasz uratować ludzkość?