Pandemic: The Board Game
Ludzkość znalazła się na krawędzi zagłady. Jesteś członkiem elitarnego zespołu ds. walki z chorobami, który musi pokonać cztery śmiertelne choroby rozprzestrzeniające się po świecie. Do waszych zadań należy ochrona miast na całym globie, niedopuszczenie do wybuchu epidemii i wynalezienie leku na każdą z chorób. Los ludzkości jest w Waszych rękach! Grając w pojedynkę lub w trybie kooperacji lokalnej, stworzysz zespół specjalistów, których celem jest ocalenie gatunku ludzkiego. Każdy członek zespołu dysponuje wyjątkowym zestawem umiejętności, który musisz efektywnie wykorzystać. Zwerbuj Sanitariusza, który sprawnie wyleczy chorych, Naukowca, który pomoże Ci szybciej wynaleźć lek, lub Specjalistę ds. kwarantanny, dzięki któremu zapobiegniesz rozprzestrzenianiu się zarazy. Każda rola oferuje nowe możliwości i wpływa na strategię zespołu. Dobierz członków swojej elitarnej jednostki spośród siedmiu dostępnych postaci. Czy zdołasz ocalić ludzkość? - Gra solo lub w trybie kooperacji lokalnej: uratuj ludzkość w pojedynkę lub z pomocą przyjaciół! - Dobierz członków zespołu spośród siedmiu różnych ról. - Dzięki pięciu poziomom trudności rozgrywkę można dostosować do poziomu zarówno początkujących, jak i wytrawnych graczy. - Wciągająca fabuła, wymagająca rozgrywka i regrywalność. Nie graj dwa razy w tę samą grę! - Podejmiecie się nowego wyzwania? 3 nowe i ekscytujące wyzwania zawarte w rozszerzeniu „Na krawędzi”: 1. „Na krawędzi: Złośliwy szczep” sprowadza na świat nowego wirusa. 2. „Na krawędzi: Postacie i zdarzenia” wprowadza nowe postacie, które mogą dołączyć do twojego zespołu, oraz nowe zdarzenia, które pomogą ci w ocaleniu ludzkości. 3. „Na krawędzi: Mutacja” dodaje do początkowych czterech chorób piątą – fioletową chorobę.