Paladin
" Jesteś ostatnią nadzieją Ziemi - uratuj jej mieszkańców przed zagładą. Stań w obronie miast, zniszcz kosmicznych najeźdźców i modernizuj swój statek. Odeprzyj wroga i ocal ludzkość w porywającej strzelance na dwa drążki!"