Pakiet Zatoka Piratów - Anno 1800
Zamień swoje miasta w pirackie oazy dzięki pakietowi Zatoka Piratów! Uwolnij swojego wewnętrznego bukaniera i stwórz piracki azyl dzięki ponad 21 nowym ozdobom oraz skórkom! Niech twoi parający się żeglarstwem mieszkańcy zakosztują pirackiego życia, gdy przystroisz swoje wybrzeża białym piaskiem, armatami oraz wrakami. Wznoś proste siedziby dla tych, którzy rzucają wyzwanie morzu, na maszty swoich statków wciągnij czarną banderę, a całą okolicę udekoruj motywami trupiej czaszki, wieżami obserwacyjnymi oraz zakopanymi na wybrzeżu skarbami.