Pakiet z grą PAYDAY 2 — EDYCJA CRIMEWAVE — THE BIG SCORE!
Pakiet z grą PAYDAY2 — THE BIG SCORE to zestaw kompleksowy. Obejmuje grę PAYDAY 2 EDYCJA CRIMEWAVE oraz pakiet zawartości do pobrania THE BIG SCORE! Znajdziesz w nim mnóstwo dodatków, takich jak zlecenia, bronie, postacie i maski! To największy skok na kasę w historii serii PAYDAY!