Pakiet współpracy Capcom
Specjalny pakiet współpracy z Capcom, obejmujący kolekcję przedmiotów stworzonych w ramach współpracy z Capcom, jest już dostępny! Dzięki tym przedmiotom kosmetycznym możesz dowolnie personalizować wygląd egzopancerza! Zawiera następujące elementy: Zestaw Street Fighter dla egzopancerza Zephyr – Guile (Zephyr: skórka egzopancerza) – Defensywny Guile (naklejka) – Salto z kopnięciem (emotikona) – Przegrywasz (znak) – Grzebień (amulet) Zestaw Street Fighter dla egzopancerza Vigilant – Chun-Li (Vigilant: skórka egzopancerza) – Shadaloo (naklejka) – Salwa kopnięć błyskawicy (emotikona) – Wybacz! (znak) – Bransoletka (amulet) Zestaw Monster Hunter – Barrage – Seria Nergigante (Barrage: skórka egzopancerza) – Duża bomba beczkowa (naklejka) – Oklaski (emotikona) – Pomyślnych łowów! (znak) – Świnka (amulet) Zestaw Monster Hunter – Skywave – Seria Kirin (Skywave: skórka egzopancerza) – Herb gildii (naklejka) – Parada (emotikona) – Głowa do góry! (znak) – Felin (amulet) Zestaw Monster Hunter – Roadblock – Rajang (Rajang: skórka pancerza Roadblock) – Stek jak podeszwa (naklejka) – Żal (emotikona) – Rad-Jang! (znak) – Grill (amulet) Zestaw Mega Man dla egzopancerza Krieger – Yellow Devil (Krieger: skórka egzopancerza) – Logo Wily (naklejka) – Błaganie (emotikona) – Wybacz mi! (znak) – Dr Wily (amulet) Zestaw Mega Man dla egzopancerza Witchdoctor – Air Man (Witchdoctor: skórka egzopancerza) – Metall (naklejka) – Koniec gry (emotikona) – Nie wychylam się! (znak) – 1-UP (amulet) Uwaga: Przedmioty z tego zestawu mogą być także dostępne do zakupu osobno lub w ramach innych zestawów. Należy uważać, aby nie zakupić ponownie tego samego produktu. Skórki, naklejki i amulety to przedmioty kosmetyczne, które zmieniają wygląd egzopancerza i nie mają innych właściwości. Za pomocą emotikon i znaków można personalizować dostępne w grze Koło komunikacji. Aby użyć pobranej zawartości dodatkowej, przejdź z ekranu tytułowego na ekran główny w grze. Uwaga: Ten dodatek DLC jest dostępny tylko na koncie Microsoft, na którym został zakupiony. Nawet jeśli jesteś organizatorem grupy rodzinnej, konta członków rodziny nie uzyskają tego dodatku.