Pakiet Wojownika II
Barbarzyńców Fereldenu można spotkać we wszystkich krainach między Górami Mroźnego Grzbietu i mrocznymi mokradłami Głuszy Korcari. Odpierali najazdy imperiów, prowadzili święte wojny i kładli kres Plagom. Wewnątrz znajdziesz najpotężniejszą broń i pancerze nieugiętych barbarzyńskich bohaterów. Ten pakiet przedmiotów zawiera nowe zbroje, broń i akcesoria dla postaci wiodącej żołnierskie życie oraz dla wojowników z twojej drużyny.