Pakiet ulepszeń gracza
Większość modeli broni, gadżetów i innych przedmiotów dostępnych w Battlefield Hardline możesz sukcesywnie zdobywać, biorąc udział w starciach gliniarzy i gangsterów. Jeśli jednak chcesz od razu korzystać z całego dobrodziejstwa sprzętu, kup pakiet ulepszeń gracza, dzięki któremu odblokujesz obszerny arsenał przydatny podczas ulicznych walk. Oto, co zawiera pakiet: o Pakiet ulepszeń szturmowca: natychmiastowy dostęp do 8 modeli broni i 2 gadżetów dla szturmowca. o Pakiet ulepszeń mechanika: natychmiastowy dostęp do 8 modeli broni i 4 gadżetów dla mechanika. o Pakiet ulepszeń operatora: natychmiastowy dostęp do 8 modeli broni i 2 gadżetów dla operatora. o Pakiet ulepszeń specjalisty: natychmiastowy dostęp do wszystkich modeli broni i gadżetów dla specjalisty. Pakiet nie zawiera broni pochodzącej z syndykatu, dodatków i ofert promocyjnych.