Pakiet The Fall
Zawiera wielokrotnie nagradzane gry „The Fall” i „The Fall Part 2: Unbound” W dystopnijnym świecie mrocznej przyszłości jesteś sztuczną inteligencją sterującą pancerzem bojowym. Twój jedyny cel: chronić pilota. Problem: jest on nieprzytomny. Musisz przejąć kontrolę nad pancerzem i ocalić pilota. The Fall to eksploracja z pomysłem. Badając i poznając środowisko, zdołasz pokonać dziwaczne wyzwania. Zbieraj przedmioty i używaj ich podczas nieszablonowych sekcji przygodowych i nie daj się zabić. Historia i rozgrywka znane z The Fall zostały rozbudowane w The Fall Part 2: Unbound - grze dłuższej i bardziej złożonej od swojej poprzedniczki. The Fall to doskonała seria dla osób lubiących zatracać się w niesamowitych historiach.