Pakiet Tempo tundry
Ubierz się ciepło, aby zwalczyć zimowy mróz, i uderz w bębny z dalekiej północy! Pakiet Tempo tundry zawiera kapelusz, kurtkę, rękawiczki, portki i buty wędrowca tundry, a także bęben wędrowca tundry, 550 starożytnych monet do wydania w Pirackim emporium oraz premię w wysokości 25 000 szt. złota do wydania w przystaniach.