Pakiet tekstur Minecraft Fantasy
Przedstawiamy pakiet tekstur Fantasy. Puść wodze wyobraźni i przenieś się w czasy, w których rodziły się legendy, do epoki rycerzy-bohaterów. A gdyby tak zbudować własne, średniowieczne imperium?