Pakiet szosowo-torowy
Pobierz pakiet szosowo-torowy, by otrzymać 4 różne wspaniałe pojazdy. Poczuj moc modelu Chevrolet "Tyler McQuarrie" Camaro, zakosztuj dzikiej jazdy Nissan Auto Gallery Skyline GT-R, dotknij motoryzacyjnego nieba w Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde i oswój Zenvo ST1 hipersamochód.