Pakiet szczerego złota
Chcesz zabłysnąć u dowolnej kompanii? Każdy zamożny pirat powinien wyposażyć się w ten oto pakiet szczerego złota, który zawiera dwa kolekcjonerskie zwierzaki premium – żbika złotej klątwy oraz papużkę złotej klątwy. Zwierzaki te zostały dotknięte tą samą klątwą, od której skóra piratów staje się złota, dzięki czemu mienią się żywymi skarbami i są przedmiotem podziwu wśród mieszkańców wszystkich przystani. Przy zakupie tego pakietu otrzymasz również 1000 starożytnych monet do wydania na dodatkowe przedmioty, zwierzaki, części oraz gesty, dzięki którym zawsze będziesz się znajdować w centrum uwagi. Dodatkowo otrzymasz też 25 000 sztuk złota do wydania w przystaniach na jeszcze więcej pozłacanych dóbr! Pakiet szczerego złota zawiera 1000 starożytnych monet, żbika złotej klątwy, papużkę złotej klątwy oraz dodatkowe 25 000 sztuk złota.