Pakiet świątecznych strachów
Na pewno nie chcesz, aby ktokolwiek zbytnio się tam radował. Zamiast tego dobrze będzie, jeśli wzbudzisz trochę strachu prosto z głębi zimy! Pakiet świątecznych strachów zawiera galion kolekcjonerski Bonechillera i żagle dla twojego statku, emotkę „Plądrowanie”, 550 starożytnych monet do wydania w pirackim emporium oraz darmowy bonus w wysokości 25 000 sztuk złota.