Pakiet Świata Bizarro
Aby ocalić swą planetę przed podłym Darkseidem, Bizarro sklonował Ligę Sprawiedliwych i stworzył swoją własną Ligę Bizarro. Dołącz do Batzarro, najgorszego detektywa na świecie, wściekłej lady Bizarry, zastrachanego Zielonego LatarZarro i reszty zespołu! Zagraj w trybie fabularnym lub swobodnym, aby odblokować więcej postaci, pojazdów i minizestawów.