Pakiet Strzał w 10
Rzuć się w wir rozgrywki oferowanej przez pakiet Strzał w Dziesiątkę! Zawiera on tryb Rykoszet, zapewniający emocjonującą rozgrywkę przy użyciu piłki grawitacyjnej. Rykoszet to połączenie walki z taktyczną grą drużynową. Pakiet zawiera także 2 nowe mapy: Pitfall, nową wersję mapy The Pit z Halo 3, oraz Vertigo, z serią wież rozmieszczonych nad urwiskami. Ponadto w pakiecie znajdziesz nowy zestaw opancerzenia oparty na trybie Rykoszet.