Pakiet startowy krakena
Zdobądź przewagę z pakietem startowym krakena. Z jego pomocą wyróżnisz się z tłumu piratów i zagrasz pierwsze skrzypce w morskich podbojach! W skład tego pakietu wchodzą przedmioty z pirackiego emporium, starożytne monety oraz darmowe złoto i kilka elementów wyposażenia. Rozpocznij przygodę w Sea of Thieves z iście pirackim zwierzakiem u swego boku – srebrnogrzywym makakiem. Ponadto używaj gestu złorzeczącej pięści, aby przypomnieć innym piratom, gdzie jest ich miejsce. Wydaj starożytne monety na przesłodki strój dla swojej małpki lub inne gesty, ciesząc się w tym samym czasie wyposażeniem inspirowanym krakenem. Pakiet startowy krakena zawiera 550 starożytnych monet, makaka srebrnogrzywego i gest złorzeczącej pięści, a także dodatkowe 10 000 sztuk złota, kordelas, kapelusz, kurtkę i żagle krakena.