Pakiet Speed Car
Ten pakiet zawiera trzy nowe auta – Saleen S7 Twin-Turbo, Mercedes-Benz C 63 AMG Coupé Black Series, Alfa Romeo 4C – oficjalne barwy i zestaw unikatowych części ozdobnych. W przypadku wyposażania auta w zestawy tuningowe obowiązują wymagania dotyczące poziomu gracza. Dzięki temu zestawowi dodasz do swojej kolekcji najlepsze auta europejskie, japońskie i amerykańskie. Zapoznaj się z autem Saleen S7 – pierwszym amerykańskim superautem o unikalnym projekcie nadwozia, który sprawia, że auto wprost przywiera do nawierzchni. Black Series to agresywniejsza wersja C 63 AMG wykorzystująca szalone rozwiązania aerodynamiczne oraz potężną moc silnika, by umożliwić posiadaczowi podróżowanie z klasą! Alfa Romeo 4C to kieszonkowa rakieta, która wygląda tak jak 8C, a mimo zaledwie czterech cylindrów może rozwinąć prędkość 260 km/h.