Pakiet Śmiały badacz
Strój Śmiały badacz to wywołująca nostalgię skórzana kurtka dla Lary, wysokie, sznurowane buty, gogle pilotki i jaskrawoczerwony szalik. Wszystko to w stylu śmiałych uczestników wypraw sprzed lat. Ponadto, gdy Lara ma na sobie ten strój, wszystkie wybuchowe strzały mają większe pole rażenia.