Pakiet skamielinowego szału
Walcz straszliwym orężem, przebierz się za kolekcjonera bursztynowych staroci i oświetl sobie drogę pradziejową latarnią! Pakiet skamielinowego szału zawiera kostium, broń i latarnię prehistorycznej grabieży, a także 550 starożytnych monet do wydania w pirackim emporium i 25 000 sztuk złota w prezencie.