Pakiet Siren Glitter and Gore
Czas na zupełnie nowy styl dla Vault Hunterów! Niniejszy pakiet zawiera głowę Phaselock and Roll oraz skórkę Vaguely Outrageous dla klasy Siren. Szukaj ich w menu personalizacji postaci!