Pakiet Showtime
Przygotuj się na masę zabawy, którą daje pakiet Showtime, najnowszy dodatek do przebojowej edycji specjalnej gry Joe Danger!Skieruj na siebie światła reflektorów i osiągnij szczyty dzięki sześciu nowym postaciom i dwóm nowym pojazdom, gotowym na nawet najbardziej karkołomne akrobacje!Pędź z rykiem jako „Miś Bobby”, okiełznaj najtrudniejsze sztuczki jako „Treser”, zdobądź miłość tłumów jako „Elvis Danger”, a nawet zbieraj ciasta do ciskania w twarze jako klaun „Pan Śmieszek”. Każda postać zna wyjątkowe sztuczki i posiada własne kółka. Teraz możesz też palić gumy przepotężnym Harley'em lub wykonywać zwariowane akrobacje na zwinnym Mini-moto.Edycja specjalna wielokrotnie nagradzanej gry Joe Danger – tylko na konsole Xbox 360!