Pakiet rozkosznej demolki
Chwyć ubrudzony sadzą fartuch, wypoleruj wybuchowy oręż i pociągnij łyk grogu ze swojego nowego ulubionego kufla. Pakiet rozkosznej demolki zawiera kostium, kufel i broń beczkowego bombardiera, a także 550 starożytnych monet do wydania w pirackim emporium i 25 000 sztuk złota w prezencie.