Pakiet rozgniewanego węża
Skrzydlice? Wrakacze? Pluskogony? Jeśli inspirują cię jedynie najbardziej zaciekłe morskie stwory, niezależnie od tego, czy w ogóle kiedyś istniały, nadszedł twój czas. Zestaw rozgniewanego węża zawiera kostium, zestaw broni i lampę węża morskiego, a także 550 starożytnych monet do wydania w pirackim emporium oraz 25 000 sztuk złota w prezencie.