Pakiet Red Son
Pobierz pakiet Red Son, aby otrzymać dodatkowe skórki dla Supermana, Wonder Woman i Solomona Grundy, a także 20 dodatkowych misji wyzwań laboratorium S.T.A.R., których akcja rozgrywa się w świecie Red Son.