Pakiet psa okrętowego
Każdy wie, że Szczury Okrętowe to najbardziej nieokiełznana i zawsze gotowa do działania grupa piratów, dlatego prezentujemy Ci ten pakiet, w którym znajdziesz ślicznego shibę wraz z uszytym na jego miarę strojem szczura okrętowego! Nie dość, że otrzymasz lojalnego zwierzaka, który stanie u Twego boku podczas każdej morskiej przygody, to w dodatku dołączony dla niego, prawie całkowicie pozbawiony pcheł strój szczura okrętowego będzie idealnie komponował się z noszonym przez Ciebie kapeluszem, kurtką, koszulą i portkami szczura okrętowego. Wciąż czujesz się mało łobuzersko? Pakiet ten dopełni Twego nieokiełznanego wizerunku kordelasem i żaglami szczura okrętowego! W jego skład wchodzi również 550 starożytnych monet, za które kupisz dodatkowe małe co nieco w emporium, a także premię w postaci 10 000 sztuk złota do wykorzystania w przystaniach. Pakiet psa okrętowego zawiera 550 sztuk złota, kordelas, kapelusz, kurtkę, koszulę, portki i żagle szczura okrętowego, a także shibę wraz ze strojem szczura okrętowego oraz premię w postaci 10 000 sztuk złota.