Pakiet przedmiotów kosmetycznych 3
Dzięki tym przedmiotom kosmetycznym możesz dowolnie personalizować wygląd pancerza! Zawiera następujące elementy: Pakiet przedmiotów kosmetycznych 3 Ten pakiet zawiera następujące skórki egzopancerza / naklejki / emotikony / znaki / amulety w wymienionej kolejności. Zestaw Ciało Deinonycha – Deadeye Alpha Ciało Deinonycha Uwaga: Gryzie Ryk Namierzam cel! Chrupozaur Zestaw Ognisty Smok – Zephyr Alpha Ognisty Smok Chmurowy Smok Wpływ Tylko spróbuj! Minismok Zestaw Wielki Królik – Roadblock Alpha Wielki Królik Przycisk Królik Wzruszenie ramionami Osłaniam cię! Zmęczony Królik Zestaw Mistyk – Barrage Alpha Mistyk Wybuchowy ołtarz Na ziemię GORĄCO. Talizman Czaszka Zestaw Władca – Witchdoctor Alpha Władca Ikona Rytuał Pod prąd Witchdoctor jest z nami! Wisior mocy Uwaga: Przedmioty z tego zestawu mogą być także dostępne do zakupu osobno lub w ramach innych zestawów. Należy uważać, aby nie zakupić ponownie tego samego produktu. Skórki, naklejki i amulety to przedmioty kosmetyczne, które zmieniają wygląd egzopancerza i nie mają innych właściwości. Za pomocą emotikon i znaków można personalizować dostępne w grze Koło komunikacji. Aby użyć pobranej zawartości dodatkowej, przejdź z ekranu tytułowego na ekran główny w grze. Uwaga: Ten dodatek DLC jest dostępny tylko na koncie Microsoft, na którym został zakupiony. Nawet jeśli jesteś organizatorem grupy rodzinnej, konta członków rodziny nie uzyskają tego dodatku.