Zawartość tego pakietu: - 7200 Kredytów R6 - Wyjątkowe malowanie broni typu Majstersztyk z oszałamiającymi efektami 3D, jak również unikatowymi animacjami przeładowywania i inspekcji - 7-dniowa premia do Rozgłosu Ten pakiet jest dostępny tylko przez ograniczony czas, więc zdobądź go, póki nie zniknie! Kredyty R6 to waluta, którą można wydawać w grze Tom Clancy's Rainbow Six Siege. Można za nią kupować przedmioty w grze, takie jak Przepustka Bitewna Premium, nowi operatorzy i przedmioty kosmetyczne, w tym malowania broni i skórki operatorów.