Zdobądź 7200 Kredytów R6, wyjątkowe malowanie broni typu Majstersztyk - element kosmetyczny premium, z oszałamiającymi efektami 3D, jak również unikatowymi animacjami przeładowywania i inspekcji - a także siedmiodniowe doładowanie do Rozgłosu. Oferta jest ważna tylko do końca sezonu, więc korzystaj, póki nie zniknie! Kredyty R6 to waluta, którą można wydawać w grze Tom Clancy's Rainbow Six Siege. Można za nią kupować przedmioty w grze, takie jak Przepustka Bitewna Premium, nowi operatorzy, przedmioty kosmetyczne, malowania dla dronów, broni i operatorów, a także płacić nimi na Rynku.