Pakiet poziomów Premium przepustki Exoprimal Survival Pass
Ten pakiet zawiera poziomy Premium wszystkich czterech sezonów przepustki Survival Pass! Dzięki tym nagrodom specjalnym w pełni wykorzystasz możliwości gry wojennej! Zawiera następujące elementy: Exoprimal Survival Pass – sezon 1: poziom Premium Exoprimal Survival Pass – sezon 2: poziom Premium Exoprimal Survival Pass – sezon 3: poziom Premium Exoprimal Survival Pass – sezon 4: poziom Premium Produkty zawarte w tym zestawie można również kupić osobno. Uważaj, aby nie zakupić ponownie tego samego produktu. * Ten produkt odblokowuje poziom Premium przepustki Survival Pass, dzięki której przy osiągnięciu kolejnego poziomu otrzymasz dodatkowe przedmioty w formie nagrody. * Sezon zmienia się pierwszego dnia każdego miesiąca. * Sezony będą następować od sezonu 1 do sezonu 4. Po zakończeniu sezonu 4 ponownie rozpocznie się sezon 1. * Możesz sprawdzić bieżący sezon w grze lub w oficjalnym podręczniku internetowym. Uwaga: Ten dodatek DLC jest dostępny tylko na koncie Microsoft, na którym został zakupiony. Nawet jeśli jesteś organizatorem grupy rodzinnej, konta członków rodziny nie uzyskają tego dodatku.