PAKIET POZIOMÓW DARK VOID
Wkrocz w czarną otchłań i przekonaj się, kim jest Mroczny Szaman. O ile Ci się uda... 10 emocjonujących poziomów dla jednego gracza w puzzlowej platformówce, która rozrusza Twoje szare komórki. Pobierz pakiet już teraz i przekrocz próg czarnej otchłani!