Pakiet postaci Vandell
Diabeł na dworze nadchodzi! Poznaj Vandella i odważ się stawić czoła jego okrutnej osobowości! Ten pakiet zawiera: - Postać - Vandell (P4) *Po zakupie pakiet nie podlega zwrotowi, ponieważ zawiera przedmioty w grze, których nie można odzyskać. *Po zakupie pakiet trafia do Skrzynki Wiadomości. *Jeśli posiadasz Vandella, możesz go wymienić na określoną liczbę punktów. *Elementy pakietu i sprzedaż mogą zostać wymienione lub zakończone bez powiadomienia.