Pakiet postaci Ravieta
Kosmiczna Księżniczka Ravieta przybyła z galaktyki w poszukiwaniu swojego księcia! Odblokuj specjalną umiejętność dzięki jej przemienionej postaci, Lunie. Ten pakiet zawiera: - Postać - Ravieta - Bilet na Skrzynię Rozwoju Raviety x5 *Po zakupie pakiet nie podlega zwrotowi, ponieważ zawiera jednorazowe przedmioty w grze, których nie można odzyskać. *Po zakupie pakiet trafia do Skrzynki Wiadomości. *Jeśli posiadasz Ravietę, możesz ją wymienić na określoną liczbę punktów. *Elementy pakietu i sprzedaż mogą zostać wymienione lub zakończone bez powiadomienia.