Pakiet postaci MP AC4BF #1: Blackbeard’s Wrath
Gotów na kolejne morskie wyzwanie? Ten pakiet zawiera trzech nowych, nieustraszonych bohaterów, którzy nie dadzą ci ani chwili oddechu: Jaguara, dobrego i potężnego azteckiego Templariusza; Czarnobrodego, najstraszliwszego pirata siedmiu mórz oraz Orchideę, królową piratów o sercu z kamienia. Szlifuj swoje umiejętności w niezliczonych bitwach z tymi okrutnymi mistrzami.