Pakiet postaci Luna
Przekształcając się, by zdobyć jej miłość, Luna zstępuje jako księżniczka świata ludzi! Odblokuj specjalną umiejętność dzięki jej prawdziwej postaci, Raviecie. Ten pakiet zawiera: - Postać - Luna - Bilet Luna Growth Box x5 *Po zakupie pakiet nie podlega zwrotowi, ponieważ zawiera jednorazowe przedmioty w grze, których nie można odzyskać. *Po zakupie pakiet trafia do Skrzynki Wiadomości. *Jeśli posiadasz Lunę, Luna zostanie wymieniona na określoną liczbę punktów. *Elementy pakietu i sprzedaż mogą zostać wymienione lub zakończone bez powiadomienia.