Pakiet postaci ANPAN
„Prawdziwa postać zanurza się w świecie 3 na 3 FreeStyle! Poznaj wyjątkową gwiazdę, ANPAN! Ten pakiet zawiera: - Postać - ANPAN - Bilet ANPAN Growth Box x5 *Po zakupie pakiet nie podlega zwrotowi, ponieważ zawiera jednorazowe przedmioty w grze, których nie można odzyskać. *Po zakupie pakiet trafia do Message Box. *Jeśli posiadasz ANPAN, ANPAN zostanie wymieniony na określoną liczbę punktów. *ANPAN to postać limitowana, wyłączona z korzyści przepustki postaci. *Ten pakiet może być w przyszłości sprzedawany w tym samym lub innym formacie.