Pakiet „Pomocnik łowcy”
Okaż swoje uznanie dla dzikiej strony życia w Sea of Thieves, wyruszając na przygody z pomocnym towarzyszem u boku! Pakiet „Pomocnik łowcy” obejmuje zwierzaka: granatową świnkę; pakiet gestów „Zew Łowcy”; kapelusz, kurtkę, pas, portki i buty z zestawu „Zaginiony szczur okrętowy”; 550 starożytnych monet do wydania w pirackim emporium oraz 10 000 sztuk złota do wykorzystania w sklepach w przystani.