Pakiet „Piekielny Rumak”
Pogódź się z upadkiem z blasku chwały i wyrusz, by tworzyć mroczniejsze legendy! Pakiet „Piekielny Rumak” zawiera zestaw kostiumów Płomienistego Pegaza oraz pakiet broni Płomienistego Pegaza, 550 starożytnych monet do wydania w pirackim emporium oraz dodatkowo 25.000 sztuk złota do wydania w sklepach w przystaniach.