Pakiet Penthouse'a
Gangsterskie porachunki właśnie znacznie zyskały na atrakcyjności. Przedstawiamy Pakiet Penthouse'a Saints Row: The Third - a w nim Pieszczoszki Penthouse'a: Nikki Benz, Justine Joli, Ryan Keely oraz Heather Vandeven. Wciel te rozkoszne Pieszczoszki w szeregi swojego gangu i wzywaj je kiedy tylko zechcesz… aby walczyły u twojego boku przeciw Syndykatowi. No dalej, to będzie pierwszy raz kiedy Pieszczoszek Penthouse'a się z tobą umówi.