Pakiet okularów nr 3
Ta zawartość uwzględnia okulary dla Yosuke, Aigis, i Labrys. Po ich wybraniu dana postać będzie walczyć w okularach. Łącznie uwzględniono dane 24 okularów. UWAGA: ta zawartość do pobrania jest uwzględniona w Pełnym pakiecie okularów.